Stealing From Toys R Us


Download videos:
hd720 medium

Animated remix of a video I uploaded in 2008 but took down a few months later. I left a few details out of the original but now I'm sharing all the juicy intel of the time I had a not fully honest exchange at Toys R Us. Outro Music: Jared Oakes - Understand (Audio) // /> ✖️Stalk me /> /> Mystery Video:



Tags:
swoozie adande dreamcast sega



JKP Animation
Most intense Toys R Us heist ever.
ncA&Tstate
SMART!!! Wait for the company to go Bankrupt _and then_ confess! Brilliant! 😆
DaSourOrange
We still have Toys R Us in Canada
Lauren Lesiuk
Here's a thought Toys R Us: Maybe if you lower the price, people will buy more stuff, then maybe you wouldn't have gone bankrupt.
iconic.joanelle
i loved toys r us but honestly....THEM TOYS WERE EXPENSIVE BRO.
ImThatSAMUEL
Toys R Us is still open in Canada. So if you really miss it just take a trip to the north ^_^
dande 313
Swoozie; the man who bankrupted Toys R Us.
Derpy King
Mighty duck: *OOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHH HEEEEEEE STEALINNNN OOOOOOOOHHHHHHHH
Vibhishan Singh
289$ for the system And 39,99$for a game But only took 280$ Seems legit
Kristin Cummins
Damn this is why they’re closed. Thanks.
Dominic de Martigny
You single handed lay shut down Toys R Us. You monster....
renaldo forde
Toys were us...
Snaggy EzE
No wonder toys or us went bankrupt like if u agree😂
Snoop
Lmao there’s still a Toys R Us in my town. I live in Texas....
Charlotte Fenstermaker
"I bought my first crack pipe there..."
Bella Hernandez
I just watched a video of him sayin "there better be a *mansion* in heaven for me bc of how much i respected my friends relationships" and then I see this.. Im sorry to break it to ya buddy but...
Cantoons
*i was too poor for toys r us!* 😭
Trippess
we still have it in canada
Hendawg93
Damn games were that expensive back then?
James Of Lancaster
How old were you when you got the Dreamcast just wanna ask and on October 16 I am picking up LEGO dc super villains just wanna let you know
Indyturner
Toys r us didn't feel too good
itsNotJeffy YT
Susan. The real MVP 😂🙏
Weird Boii
Lol that old lady though
Death Dave
There is still toys r us here in the Philippines
Bunny Shark
R.I.P toys RS and I'm sad my baby sis never got to
JustinePlayZ Minecraft
SSSSSOOONNICC CCC!?!?!?!!!?!? Pls come back toy ru s I don't know available in the Philippines
Dean Natuno
**Calls 911**
lps_ galaxywish
R.I.P toysrus I will miss going and getting my figures there😢😢😢😢😭😭😭😭
Ju ju
U know what's sad? I've never been to toys r us, not once!!! Not as a kid....yeah....
Asuna Kirigaya
You like: i can finally tell this story now their shutting down and cant sue me.
Cole Carver
SONIC IS AMAZING BROS
I'm Not Mexican
I remember crying at Toys R Us because my parents wouldn’t buy me Pokémon Blue. I was 10.
Diana da potato •-•
I just lost 6 brain cells
SourPatchKid 69
Rip Toys R Us they gone
UFC android
Drugs R Us
Galaxy Rex
Blame the kids for using electronics
Izzy
**police sirens in the distance.** RUN SWOOZIE. RUN. I’LL HOLD EM OFF AS BEST I CAN!
Nikkstein Gaming
Toys r us went bankrupt? Never even been there since we dont have those..
Gator Productions
How old were u
LeafPandaxx
Aww dude I miss Toys r us, that was the place when I was a kid lol
Cassidy Valadez
👨🏽 👕👍🏿 thes is you 👖 👞👞
candiigurl7893
Swoozie is still alive! Kidding. Lol I'm excited for the new video though. 😀
Donovan Walker
RIP toysrus I was in that LEGO section ALL DAY!
Samuel Hensley
U came for the whole video :-)😊
Craftyminer887
You're the reason why toys r us got bankrupt 😂
Javier DeJesus
It’s coming back as Geoffrey’s toy box 😁 like forreals no bull dookie
Jackson Wald
That old lady singlehandedly bankrupted toys r us
hamilton trash
I never been to toys R us (T▽T)
PC POLICE
*WHERE'S THE CANDY AT, sWooZie?*
the penguin king
FBI OPEN UP!!!!!!
Hype Hascall
Swoozie= ━╤デ╦︻(▀̿̿Ĺ̯̿̿▀̿ ̿)
Tiffany Q
swoozie is the real reason toy r us is going bankrupt
GamingWith Ellie
Bolivias?? You mean oblivious
playlists 790
toys were us
Die
2018 anybody?
Rauen Gamer
It’s re open
Simple Kenny
Lets be honest, who wouldn't take advantage of this opportunity???
Johnny Roberts
2:07 The X-Files theme was perfect, thank you for making me laugh 😂
Your Crazy Comrade
It’s coming back!!!!
Jacob Hawkins
Once I got a soft rubix cube and it was 10 dollars 💵
《Al Wyatt》
OMG RIGHT AS HE DID THE STAMP THING TO THE PAPER IT FROZE HAHAHAHAH
Jinkx Monsoon’s chipped tooth
Swooz-Swooz passin’ out money like a dude at a strip climb Edit: nah, these *old ladies* passin’ out gaming systems like a dude passin’ out money at a strip club
Fia Fultz
•dr.phil has left the chat•
RALB Blackbear
5:06 😂😂😂😂
Purple Shirt Sam
I nevrr got to go to Toys R us... :C
LeBeautiful
R.I.P Toy R Us though...you will surely be missed as our kid haven when we go shopping 😢
BLUE BEATZ
I never went to Toys R Us. We have Smyths in Ireland.
debi andmm eliza deza
Best gta 5 mission
Wyatt Mattson
Maybe this is why they went out of business...
Sushigaming RBLX
Am glad am not in ur country in Canada is openam glad:>
Hanakin Sidewalker
Rest In Peace Toys R Us.
Tash 240
*ShoOketh*
Tobias lol
Total R' us still runs in Scandinavia.
Däniel Santiago
Toy R us Rip 1942-2018
Drax
Rip Tix then RIP guest Then RIP XXX Then RIP Toys R Us
Jennifer Henderson
I'm SHOOK
IRONMAN360
Have you seen sonic 2006
derpcringe derpyman
Wow dreamcast
Upload Download
Bolivious
goodfellabeats
Am I the only one worried that the guy at the register got fired for accidentally giving away a Dreamcast?
Balde Johnson
YOU SAVAGE
The ledgend 27
FBI open up!
NAME
Yare yare
Trevor Locke
*THICC*
Matt Spicer
Gonna miss Toys R US!!! Good memories!!
Fortnite Marie
Coolest steal ever
Griffin2008
I would do the same
Asadullah Daulatzai
Rip toys r us
Melissa Dab
Rip toys r us
Asiboe
I had a friend who experienced something similar. she went to a store to buy a ps4 and here brother wanted a 3ds. and the cashier was about to ring up the ps4 when he saw the 3ds and got distracted becasue he needed to advice them that there was no charger. he pushed the ps4 away without ringing it up and they got it for free!
derpcringe derpyman
This is the reason they went down because toys r us DID sell video games imagine some either sneaky kid or kid who doesnt know better stole some that is why not any other reason
Bow Gamer
Toys were us
Epic Wither
Rip toys r us
I like bacon
Toys were us
A6U
U should of make the title "Toys 4 Us"
Michael Kangas
This is the FBI
leobaldo 666
Why Swoozie you made them go out of business
Los Crest
FBI OPEN UP
the dope show
So sad 😔
JayAwesomeGames
Lmao bless that old lady 🙏