Jersey shore Sammy vs the girls


Download videos:
hd720 medium

A little edit! Follow my IG// bgc_editss



Michelle소원
I’m gonna be real Sammy was the prettiest girl there but the one with the shitties personality
kcharline
Sam only had balls when Ronnie was around.
Brenna Morene
Sammi was evil, instead of being mean to the girls she should've been mean to Ron not the girls
juli essan
Ronnie was always a p**sy
xXDrizZXx JJ
Jenni was the only realist G up in the house, some what of snooki but her lying towards relationship wise is awful. Sammy was just irritating from the begining, yeah she was pretty but doesnt mean her personality was to.
Ediana Ventrice
Ronnie didn't even defend her & she "loved her so much "
E T
Snooki shut him up
Karen Arpuq
WHYD SNOOKI EXPOSE LIKE THAT THO LMFAOOOOOOOO
pacamarushakur49
This Show was the shit back than i miss it, but nice to see all of them grow up
Michaela Bain
RAWN!!! IS SHE FAYYYKE?!
Jodie George
Why is this uploaded now when this was like almost 10 years ago 😂😂😂
Emily-Maree London
I honestly couldn’t stand Sammy
Jacklynne Rodriquez
Anyone gonna point out how pretty Nicole looks
Jada Hill
they argument was so childish
Frank Lee
I give it to Sammy she stood on her own against all them
Hannie And jenzie
I like Sam but she is really dumb in these episodes
Mohammad Anadani
Sammy is hotter than all of the "girls" combined
B-RAD Taylor
How you bad but flinch hard af 😂😂😂
TuomariMuller
This has nothing to do with anything, but I have to point out that Sammi has a great posture.
Suleymy Vargas
snooki you are messy so stop talking
Faeries_Xylia 923
I don't care what anyone thinks Sammi was gorgeous! Prettiest girl there.
XTwistedGhoulX
2017 anyone ?
G -DRAGON
*The dramatic music tho* 🤣
Haroof
Snooki laid the mofo smack down on Sammi & Ron.
YG Edits
i was just watched this lmao
flawlesslove97
Well damn Snooki
DESIRAE DUVALL
sammi was right deena should not walk out of ronnie and sammi room and call them that
mexican whiteboy
sammy was the sexiest
tawny van ness
Sammy sweetheart.. classiest chick on ..the shore... everyone against her.. still she's a G ,.only left when her and Ron had issues..
Brittany Gidley
I couldn’t stand Sammy when she acted like this. She’s dumb to stay with Ron after what he did.
Damon Baird
RAHN DO YOU THINK SHES FAKE IM ASKING YOU!!!! Ron *head down* yeah shes fake
Chy Marie
GOD and JESUS are FIRST. Keep THEM that way in your own lives forever, everyone, before it's too late. IT. WILL. BE. SOON. I promise.
Natali Garcia
Sammi isn't a sweetheart. Lol
Ariel Ramirez
I wish they all would've jumped her.
Kelsey Henderson
I love how when the girls are fighting, both verbally and physically, the boys just sit there and watch
Bianka Ceja
SAMM WAS THE CUTEST ONE BUT UGLY HASS PERSONALITY
William
Smh that loud ass music
amy gabriella
pauly's face at the end haha
jennifer holzman
I didn’t like Sammie in that season
Kayla Bare
GET......REEEAAAL.
Frank Lumaj
Nicole is Mexican Chilean she's not Italian lol
MinajShades
Draaaaaaaaaaaaaamatic
InsideOut
Snooki ended Ron and Sam
J A Y E
GET REAHHHHLLLLL
Brittany Garrison
I wanna hook up with Sammi.
Selena Torres
When she brought up Ronnie’s mom, it was all over
Ariana Wasser
everyone in the house acts like this is normal lmfao which is kinda is to them
thekingchrissyg
Such a great show
lovebugsaidie 2
I feel like the only reason deena was there was so snookie can stop being the ugly girl out of the bunch
Lily Islas
Ronnie reminds me of my ex so fucking much. Like that is literally him right there, everything about his character. I love and miss him, but ew he’s exactly like Ronnie
Sharah Yasharahla
Meanwhile Sam is out here living her best life! Still have natural beauty a fiance, her own business and happiness...they were bitter jealous and ugly. 😂
Xian PURJA
I don’t think this wouldn’t have been this intense if the background music was not on ... lool
Daddy Feli
the dramatic music and special effects makes this like 20x better
Foureyez 77
THOT life motherfucker
usasstar
Omg I totally forgot about this girls fight. I am glad they are all love each other and forgave and forget it. But wow it was intense man. 😡👊🏾🖕🏾🌝💥☄️☀️🌤🔥
pristine govender
But these girls are all besties now🤣 Sammi was a bridesmaid at snooki and jwowws weddings...
Heather Cobb
Snookivs .Angelina official throwback clip jersey shore
Sasha banks
Snooki’s shut up leave her alon
Flor Ramirez
Why does Ronnie always look whooped! 🤔
Patrick Moreira
**smiles, yeee she's fake lul leave the man outta this xD
Heather Cobb
Season trailer fire dog 0129 103k views
Coffie Demon
Savage snooki😂
Heather Cobb
MTV 1.2m views
Boo boo Kitty
Why Ronnie gotta be so shitty and mean to Sammi...
Mandy
Pauly D: Oh here it comes! xD
Heather Cobb
Jersey shore season 3mid
Schehrazad A
Was the obnoxious music really necessary?
Coffie Demon
Dam😂
Chelsey
‘Oooooo, hair cuss’ - Pauly D 😂
Luis A. Gonzalez
Snookie used to read to filth. Lol
The Goat
How does youtubes recommended algorithm work? I watch nothing but sports videos. This should never have been in my recommendations. Cant believe i gave this video a chance I lost IQ points watching this.
tawny van ness
but. always no matter what snooki did .relate to her more than anyone
JohnnyMidnight1
EXECUTIVE PRODUCER SALYANN SALSANO
Jacqueline Flores
Snookie at 0:14-0:15 LMAO 😄
Nsnsns Sbsbbsbs
omg omg omggggg
Tori Bracco
awl
david norberte
DAVID. ITRESCI. NIDERTE. VC. SAMMI. SWEETHEART. 🔪💵📝💊🚔