Amazing Horse - Sweet Lemonade [HD/HQ]


Download videos:
hd720 medium

uh thatz dirty! Lyrics: Look at my horse. My horse is amazing. Give it a lick. Mmmm, it tastes just like raisins. I've a stroke of its mane. It turns into a plane, and then it turns back again when you tug on its winky. Oooh that's dirty! Do you think so? Well I better not show you where the lemonade is made. Sweet lemonade, Mmm sweet lemonade, Sweet lemonade, Yeah sweet lemonade. (dance to horse playing keyboard) Get on my horse. I'll take you round the universe, and all the other places too. I think you'll find that the universe pretty much covers everything. Shut up woman get on my horse!



Tags:
amazing horse awesome music sweet lemonade shut up woman get on my dirty uh horses cool best nice great good fun funny pretty riding pony song beautiful dance singing enjoy



Hari Narayan Khalsa
The Silver Age Internet, when not making sense was an asset.
Timelostproto
to 5SOS fans, yes, this is what they referenced in the Good Girls video
FACTS verse 41
this saved me from suicide
Tyler Amendola
wut am I doing with my life
Elisabeth Grace
I hope this isn't what Luke was talking about...
Ana Iero
I'm a 5SOS fan. Luke was talking about this music in Good Girls??? LOL
dawn morante
so did like luke mean to talk about a horse or like what?
Larry Stylinson
OMG. Luke listen to this music. This music DIRTY!!!!!!!
Hattie ThatsNotMyStyle
5SOS sung this at the sound check last night! 😂
Simon Ponza
Best music ever !!! (Merci toinou :3 )
niac 1234
The background is Stourhead gardens if you're a nerd like me and like to know these things. They were made by Henry Hoare the younger.
DragonsREpic
Dragon lemonade is better, especially the cream
Revlori
*Wtf is this, what is my life.*
VaroWasHere
wut am I doing with my life
LolaIsOutOfIdeas
Wth am I doing with my life
wormervar
EFUKT........
bubblegum bitch
Luke Hemmings sings it better
The LaToms
OMG Interro
Jason Saggs
i am so glad Acid House evolved into such classic breakbeats with intellegent lyrics... Bring on the acid
Yanis Honore
qui et la grace a ZERATOR stream avengers xD
Henry Neacato
I was supposed to do my homework...
Aniroot Sukaket
Yeah...sweet lemonade :D
Casey Bickel
Well I'm really never drinking lemonade again👌👍
Maddy M.
Where the hell am I....
ongames
Gotta love obi_course
MultiLAAAN
Episch... leider
Angeles Rivero
Wait a--- tHAT'S NOT LEMONADE! 😂🔫
Влада Гриненко
это Кшиштовский?
Virgurilla
Super Hostile <3
Paul S
Have a like and a sub
SDOT ROB
Can I get 200 likes for my horse and his sweet lemonade
Habiba Pink
his winkie
Nick Coghill
whats this song a parody of?
Viaje Al Abismo
Best soundrack for gore vids. :)
gollyboy800
ah memories
eric t
EFUKT brought me here.
Neil Marcks
Omg
Taylor Swinehart
WTF?!?
Ethan Marke
Lol
Kayleigh Davidson
😂
Cloud Skunk Random Nonsense
You might want to take this down, considering +MrWeebl made it (same guy who made Badger, Armadillo and Narwhals).  Some of us (their fans) don't think its too kindly of you to steal their stuff.  It's actually rather uncouth.  I've already messaged them as well.  Have a pleasant day.
Nur Sabrina Hasnul
Vfor Vendetta
EG.Fear disbanded gg
Kevin YRS
#PoketonFirstPoketon96Army
NinjaNewt5678
#PoketonFirstPoketon96Army
CoolLotso
#PoketonFirst POKETON96 ARMY!
Zach Quartz
#PoketonFirstPoketon96Army
Poketon96
#PoketonFirst POKETON96 ARMY!
kingcrimson234
yeah sweet lemonade
1currymuncher
this is greatness! had to come back and watch again. been years :)
Luis Semple
go on muchosucko - and search look at my horse
Tracey Wronkowski
WTF!?
Keeley Nadine Jones
Lol so funny
Lydia Savvina
hahaha i love this song it has a good beat ^_^
RedTiger1973
einfach beschde *_*