#2 RANKED OAK HILL GETS ANGRY! LOCAL KID DROPS 42 Points on 2 McDonalds ALL AMERICANS!!

#2 RANKED OAK HILL GETS ANGRY! LOCAL KID DROPS 42 Points on 2 McDonalds ALL AMERICANS!!


Download videos:
hd720 medium

Where there's a will, there's a way. And Serrel Smith had a gym-full of will on Saturday. With St. Petersburg trailing nationally-ranked Oak Hill Academy by as many as 21 points in the third quarter of the National Hoopfest contest, Smith simply lit things up for a standing-room-only crowd at Berkeley Prep. Hitting five deep 3-pointers in the fourth quarter alone, Smith willed the Green Devils back into the game. His last 3 trimmed the Virginia squad's advantage to five with 48 seconds remaining, but they just ran out of time in a 78-72 setback. With two McDonald's All-Americans playing for Oak Hill (22-0), Smith was the best player on the court. The first player on a losing team to receive a National Hoopfest game MVP award, Smith dropped in a weekend-high 42 points, going 8-for-12 from behind the arc, and added five steals. "Ole Miss has got a good one; he's a special player," said St. Petersburg coach Chris Blackwell. "These are things he's been doing since his freshman year. He's always had a good supporting cast but at the end of the day, when a bucket is needed, we know who to go to." It didn't look like Smith was going to get a chance to be a difference-maker as Oak Hill played most of the first half over the rim. A crushing trap led to a lightning-fast transition game and dunks from All-Americans David McCormack (13 points and 15 rebounds, team MVP) and Keldon Johnson (23 points and eight boards) as well as Keyontae Johnson (12 points and seven assists). Oak Hill was up 48-32 at halftime and stretched its advantage to 60-39 with 3:23 left in the third quarter. Enter Smith, who triggered a quick 8-0 run late in the third before raining in 3s in the fourth. "I was kind of rattled up in the first half," Smith said. "Once I settled down, it started coming easy." St. Petersburg's first three baskets came from the senior to cut the gap to single digits, raising the energy level in the gym with every swish. The D for the Green Devils (13-2) held Oak Hill scoreless for the first four minutes of the fourth, and scoring from seniors Tai Strickland (12 points), DJ Anderson (six points) and Tre'zon Brown made it a two-possession game. "We had to tighten up and limit their transition. It was killing us, but when we stopped it, we started cutting into the lead," said Smith, as his third steal of the quarter gave the Green Devils a pair of opportunities to further close the gap. "This is the best competition we've got, right here," Smith said. "The competition at home is going to be way easier. We've got to work together and we'll be okay." "We're probably going to be one of the teams to contend with (in the playoffs)," Blackwell said. "We'll be working on fine tuning the things we do well, working on our detail and trusting our process. If we stay healthy, we'll be reckoned with." #HoopJourney Subscribe To Our Second Channel Hoop Journey 2: /> LIKE, COMMENT, SUBSCRIBE! Hoop Journey is committed providing basketball fans consistent exclusive content on a daily and weekly basis! We are dedicated to producing High Quality footage and mixtapes of the top high school talent in the country, potential NBA stars, and much more. Hoop Journey produces the Best basketball documentaries on YouTube. Hoop Journey strives to bring you the highest quality content on all things basketball. If you like our videos and want to see more make sure to subscribe, for more similar videos! Also if anyone wants to see a type of video, of a player, or game, leave it in the comment section below. Follow Us On Social Media TWITTER: />INSTAGRAM:



Tags:
Hoop Journey HoopJourney oak hill oak hill basketball kid drops 42 on oak hill national hoopfest tampa keldon johnson kentucky david mccormack kansas keldon johnson all american will richardson oregon will richardson oak hill oak hill gets heated lamelo ball lavar ball zion williamson julian newman ballislife serrel smith sec basketball crazy dunks oak hill carmelo oak hill gets angry



Hoop Journey
Last year Serrel Smith (#10 white team) dropped 39 on Oak Hill in the Same Gym!
AvionTheVCKing
"He did a euro in the air" lol
ballislife2351
Serrel Smith isn’t just “a local kid” he’s ranked with d1 offers...
HEY ARNOLD GOT A FOOTBALL HEAD
Lol i don’t understand why oak hill is cocky..... majority of the teams they play they have 5x the talent ... u should win 🤷🏽‍♂️🤷🏽‍♂️
Jonathan Lee
Awesome to see that the team was hype for their teammate even though they took a loss. Great teammates
Justin Berry
Didn’t he drop 39 on them last year
djsmove2389
I don’t care what nobody says that boy killed Oak Hill! They’re lucky he didn’t have any real help
Barcelonapanama10
Oak hill are some bullies, but hats off for number 10
Roman Gonzales
Didn't number 2 on Oakhill go to IMG academy last year?
Spencer Gibson
People who don't understand why St. Pete is cheering after a loss against the top team in the nation doesn't know basketball and doesn't appreciate the sport.
Marco Chavez
Now I wanna know what the requirements are for a media pass
5th ave Haz music
I never seen a team so happy over a loss 😂😂😂
Jacob Thomas
#3 is a drama queen
Darcy Jones
Osn slick look like jeeper creeper at the beginning 😭
Hakeem Harris
I’ve never seen a team be so happy that they loss 🤦🏾‍♂️
David Hayes
So I guess you could say he dropped 81 on them 😁
Jordon Hardy
You can’t say local kid who’s also a D1 athlete 😂
Cody Kingman
#3 is a crybaby
Richie Bleu
Got a Kobe feel the Smith kid
Allen Smith
No.10 is by far the best player on the floor and no.2 in white has got skills.
MKT
Intro gotta go.
Miles Haughton
why they hype ? they lost lmao
Hurrty
Lol the funny thing is the raw talent on oak hill is minimal to none lol. The ONLY thing they do is lob and that's because their roster has taller players than your average d1 line up. Like really you're telling me the number 0 kid is committed to a big D1 school? There was nothing exceptional about this team in all honesty.
ok swag
why oak hill look like a bunch of grown men
Allen Smith
No. 3 is is a creep, Oak hill looks like a good high school team full of role players at the next level.
William Nevius
Nobody from Oak Hill showed him any love after the game? Kid is talented enough to take any of their spots
John Wylie
why Keldon scream so much and the other Johnson dude is like
Pocke7s24
Why he do that to young thug? LMAO
Devon Edwards
#3 is 6”7average ball player he not doing anything out of the ordinary #shareefonealunderrated
George Roberson
Keldon Johnson stay screaming bro😂😂😂
dajon2
Mccormack won MVP and only had 2 highlights.
Jebari Talley
That is awesome
dusty cole
Keontae Johnson, #2 Oak Hill is the best player on the court. Top 10 talent in the country.
Andy Rondo
Y they’re so happy They just lost the game bruh 🤦🏽‍♂️
Kentrell Garnett
First
hoopmixtape canada
Im confused, they’re pumped over a loss right? Jus makin sure
Dylan Zatarain
Im still wondering what the requirements for a media pass are...
Julio Lois
lmao #3 got lit up by Smith, was so embarrassed lol
Aria
Did you see #0 when the started arguing he walked away like lonzo did.
GREAT GREAT GRINDFATHER
This is a lesson learned for Oakhill,have respect for your opponent,or you can get torched,even tho they won.
Tabernacle Tuesdays
Whoever uploaded, I'll take ya word for it.....Too many damn advertisements. Couldn't even finish.....😒
GeeCLipZYt
He gave them a bucket lol bag season
Charles Driscoll
WTF are the camera man talkin bout lol
Papaya Yang
he plays like jamal crawford to me😅
Banash
this camerman is kinda pooopp
Zac Broderick
Love the videos, but my feedback would be to zoom out the camera a bit when filming the games. Every camera shot is super zoomed in on the player, and its often shaky. Gives me a headache watching it.
Jaxen tank
Ist
dotcomm
Oak hills ranked #2 cuz they get to travel the whole game
Adrian Lujambio
"he going to drop forty again"
Laker24lxl
this isn't just a local kid, this is a 4 star recruit on the 6th best team in Florida
TonyGore97
He may be a real one
Tori Russell
Legit never seen a team so happy after an L love the support ha
S H A A D
Lol what is there to be hype for y’all lost.....?
Rico Loso
anyone else here someone say suicide
MICHAEL BIVONA
How is he a local kid he has d1 offers
wes sancho
These highlights were so poorly put together it’s crazy ! This shit was extremely boring
Roland Veal
Oprahside
Evan Harris
They talking suicide in the background? Around 3:42 Tf lol
Travis Mabe
if you go against a stacked team of pretty much all d1 caliber players like oak hill and then you're on an "unknown" high school team with 1 or 2 players that may go d1 if I only lost by 6 id be talking trash and getting hyped to
Drew Burson
Serell is a bad bad man
B. Lou's Moma
1,290th view
King Moon
Young Gucci Mane a shooter fr. LMAO
Jackson Rusnacko
Dropped 42 on a starting line up consisting of all D1 commits. He is the definition of ungaurdable
DDG’s Ws
2nd
Sola Ayodele
That Local Kid is a D1 athlete loool ..u clickbait dude ..great match though
Sola Ayodele
Oak Hill remind me of the Monstars in space jam ..just straight beasts
Sola Ayodele
Lool.. the hell were the team in the white jerseys celebrating each time when they were still behind on points 😂😂
Doyoan
Hope he does well in college
Arvin Raj
8:08 oak hill number 0 sleeping on number 2 white jersey on defense
Matt Riley
I mean fourth. Ahhh the youtube lag
BGB Journey
Smith is a bucket
Doah and Duce podcast
Oak hill starting 5 is going major D1 ...I see why the team was hyped
Bol Bol
Are Keyontae & Keldon brothers?
Adam O
good for them
MC elroyVEVO
never seen a team so happy that they lost
MC elroyVEVO
"he did a euro in the air."
MERLO
@will1k
C. KHiD
Who fell out their seat almost with the POSTERIZATION DUNK at 8:00 ... the kid should have jumped........at least
Ko-El Hester
#3 like Westbrook
Joshua B.
Maybe its just me but i dont understand hyping 42 pts w/ the loss.
Skye Walker
#10 on white team was a beast. The other guy did a lot of offensive fouls
Jermaine J
It appears the "local kid" Serrel Smith is committed to Maryland and withdrew from Ole Miss. Can we officially say he doesn't have enough help?
garymagr81
The white squad their scrappy and not intimidated they came to play gotta respect that #10 has game
Rhetorical Amusement
I don't think you can do a euro in the air
Will K.
That team might have been undersized and not as talented overall but they were scrappy and not scared
Brandon Haines
This game clearly shows how much better Serrel and the other dude are more skilled players... They don't need other players to make them look good...
King Troy
https://youtu.be/VtqpwG4ZeD4
PONYBOYonline
7:33 Aye it's Kevin Hart in the grey sweats
darren partee
Jillyanne, bet, noted
mimixownzall
JillyAnne fine AF.
Tatted Smoove
Even though they lost that energy they had was crazy then boys stayed in all game watch when they fully develop 🤫🤫🤫
Atticus
"local kid" smh the disrespect that boi goin to ole miss and is a 4 star recruit
Chris Caban
Serrel shoots just like kobe
Ollieg3
Is it just me or is that lsk in the back talkijg
Will Johnson
I know 3 had to have just as many points .. he was hooping
J.R. Elgran
Good oakhill is overhyped anyway
- J4Y
My boi will
Allan M
Local kid ? He’s ranked 47 and committed to ole miss get serious my guy
Tyler DeMasters
Serrel showed out on those homos
Gomez
Oakhill trash. They just really let them catch up. Smh..