WHEN TRASH TALKING BOXERS GET DESTROYED PART 1

WHEN TRASH TALKING BOXERS GET DESTROYED PART 1


Download videos:
hd720 medium

When talking trash to your opponent goes badly wrong. Subscribe for the latest boxing Top 10’s, Promo's, Series & Tributes. YOUTUBE: FACEBOOK: TWITTER: />INSTAGRAM />PATREON:



Tags:
WHEN TRASH TALKING BOXERS GET DESTROYED PART 1 trash-talking trash talking boxing boxers 2017 adrien broner vs marcos maidana prince naseem hamed vs marco antonio barrera cocky boxer gets knocked out cocky fighter gets knocked out cocky fighter cocky boxer fails funny ufc mma floyd mayweather vs conor mcgregor mayweather vs mcgregor conor mcgregor knockouts funniest moments showboating adrien broner vs mikey garcia broner vs garcia karma



Andrew k Adams
Broner got boned...and didn't even spit on it first
Fredrick Smith-something.
Who calls himself a GANG-LEADER?. That's just as bad as calling yourself a genius.
Ravi Gurung
Religion in boxing ?? Politics in sports ?? U r nothing but personal trash .
Andrew k Adams
Broner doin the MC Hammer stagger
Watatah Music
Best thing in this video is the revenge humping lol lol lol
DarkSagan
Oscar vs Mayorga was definitely deserved and earned by De La joya.
DALLAS JOE
4:38 Maidana dry-humping Broner, back, was PRICELESS
Tony Uhuy
Broner most styles,, 👎👎👎
Fredrick Smith-something.
The first guys mouth was non stop. Damn, someone in his circle should have taught him to be more humble.
TheUPChannel
Everyone's commenting on Maidana schooling Broner, but I was pretty thrilled to see Oscar knocking Mayorga right off the seat of his trunks. Just beautiful.
Kellz Lefontae
When I'm depressed, sad and feeling down, I watch this video.
Tendou Souji
What a Chin from HAmmed! DAMN!
Marc Wouters
Allah does not protect him !!!!!!!!!! Time to change religion !!!!!! Hahaha
Rafael Caballero
Minute 2:47... ONE ASS HOLE TALKING AND A BUNCH OF STUPIDS LISTENING!!!
Mohammad Ali
If i was Broner im gonna buy with all the Money i stole from boxing and take a Ticket to another planet and leave Humanity. disgrace men
yas666eer
16:51 there is a god after all
No Flies Zone
uhm... hahahahahahaha, i love big mouth athletes. He got his ass whooped by Maidana Oscar hit him like a champ
Rafael Caballero
I gave the death penalty to the referee in the fight De La Hoya / Mayorga... una mierda!
What's This?
i love this video :3 this made my day tbh
30s30
Broner is the kind of dude that thinks all hispanics are mexican
J. Bear.
Broner is a dancing fool, he hit the Harlem shake on his way down. 4:29
psydwaindah
That last one with Oscar De La Hoya handing Mayorga his ass was pure gold!
Steve Sievers
Thirty seconds in, Mayorga knew he was in over his head. The look on his face after the first knockdown told the whole story.
tall timber
In my opinion the best fight was when Oscar De La Hoya handed that filthy loud mouthed Ricardo Mayorga his ass!
RB Boxing
Loved watching Maidana shut Broner up 😂
Bhodisatvas
So the lesson is to never talk shit about Oscar De La Hoya's wife....ever.
Farmer2492
There false leader Allah couldnt save that boxing parasite lol
Robert Manfred Thurrigl
Wasnt Maidana Argentinian ? I remember him giving Mayweather a lot of leather and even though he lost on ponte pretty boy floyd never put a dent in him for he punched like a sissy as did Broner who also is a sissy . That Maidana is one tough looking tough hombre .A real man. 'The cow messed with the bull'.
phychonaut ready for launch!
Stay humble. Makes you a better man
blobboflava
Oscar de la Hoya put him back in the gutter...
Real T.V.
Broner is a clown he talked all that jazz and got his ass beat # very satisfying
Fearless Skrull
Hahaha, fucking clowns! I'm glad their humiliations are immortalized on the internet. This is their true boxing legacy.
Lou Feliciano
Watching that little terrorist get beat was awesome
Brian Weiss
We're is Allah now
Brian Weiss
Adrian I thought u was gonna demolish him
Ibrahim Najm
Broner got a boner when Maidana humped him
bigpoppa 1967
Arrogant dude with the leopard trunks was clearly outclassed....but you can't say he had a glass jaw. He took punches that should have cleaned his clock. He was the only dude in this clip who didn't get embarrassed....just outclassed.
JJ808
This is the most satisfying thing I've seen in a while
B R
Watching Delahoya obliterating that shit talker was soooo satisfying.
Daniel Amastal
Naseem hamed has a strong chin
black rum runners ..
Dela Hoya was always a class act ..
bigpoppa 1967
I hate today's boxing....but I LOVE these clips. These days nothing beats seeing a cocky boxer get served humble pie.
Francisco Diaz
720 means you rotated twice and faced the same way, id understand 180 or 540, lol
dnsmithnc
Broner was trying to use the power of God to bring glory to himself. Ultimately, that's a recipe for disaster.
M Z
I am glad he had his ass kicked, specially about the resist comments he made
AnnaAnnaYes
"Don't make your Mouth,write a check your ASS can't cash!!"
Alex Craske
Why was Broner doing the conga on the way back?
daniel sarn
Best trash talker got to be Ricardo Mayorga:                    Before his fight with the late Vernon Forrest: "After I'm done whipping Vernon, I'm going to take his mother back to my house and have her clean up my back yard"  loooooool savage af
will Yale
Seems allah don’t love you back ‘prince’ khan-he’s got a corner shop now in Bradford
Micheal Townley
Marcos maidana is not Mexican he’s from Argentina nice to see marcos beat broner ass
Free El Chapo
he said when he came out there boingand its texas theres a lot of mexicans but maidana is from argentina
Alexander Okolodkov
Mayorga valió mayor verga
ThadoS
Allah snackbar
yiledute
Naseem Hamed is no trash talker, he WAS a good and excelent fighter, he had a real history of being awesome in the ring. He just lost after he stopped fighting for a long time
Bass Pro37
At 11:07 Allah did not help u out did he. U was sticking yur out and it looked like rubber flopping all over.
anivarg
Marcus Maidana, only non gay man to appropriately hump another man
XxkillerxX10
6:47 to 7:12 How is this trash talking?
INDIVIDUAL THOUGHT
Barrera kicked his ass !
AYCHMENG
I remember that De la hoya and Myorga fight man. I saw Oscar come out the tunnel like a man possessed. The look in his eyes the whole fight was like he wanted to murder him. I was like Myorga is finished.
Thomas Shannon
Bronner is trying so hard to act like Floyd
Yazole
Naz, fearing a made up myth (rolls eyes)
Enrique Garcia
Que grande Chino
Zen Jon
Broner: pride cometh before a fall
Scott McLennan
Broner was just another cliche.
Mohammad Buhidma
1:24 360? 720? This idiot doesn't realize that like saying nothing changed LOL
TheYTChronicles
17:48 Love this jab. I actually prefer watching superb jabs like this over the knockout punches.
Scram gamingtv
He has the mouth but not the clout! He can’t back his talk up. He’s no Ali ,Tyson or Mayweather
Clinch Boy
Miren a su entrenador ya ve que algo va mal
Isaiah Barnes
*talks trash about little oscar and Gabriel* YEEEET
Zahmi Boyd
The second guy fights like a middle school girl who's never fought before but got pressured into it by her friends...makes me think he didn't quite know that boxing meant fighting...
Denie Morcos
Love you Gabriel😍😘😘
Skip Nasty
You gotta admit that Mayorga is funny as hell though
FlameOn24
Allah couldnt save him lol
Ja'Maul Redmond
Broner, "This is just the beginning to my start",,,,, he suxs at being a fortune teller also!
The Truth
Much respect to Maidana what a great fighter !!!!!
Toyo_ Tiger
That Islam fighter need to work on his fighting stance...
Gamba Kufu
13:42 Oscar won the press conference at this moment
Jellow Fellow
adrian broner is really 😂
Huriel Romero
"We don't get tired, We get money."👌😅😅😂😂😂😂😂😂
beazy57
Broner go this ass whipped but he showed heart y'all be hating on that man everytime he git knocked down he got up and fought hard he couldn't do nothing with due power and aggression he struggles with aggressive fighters
Max Piper
Nothing beats walking in on a fight like this! Maidana is a man ;)
jose velazco
We don’t get tied we go to sleep
Dom Dominque
Dom
Aleks Seb
So Satisfying
Minar Chowdhury
DAMMM PRINCE NASEEM CAN TAKE SHOOTS. STILL THE BEST. HE WAS 50% READY
trox roch
Así nomás quedó ....
MS84R
Maidana pretty much ended Broners career. He gave Mayweather a great fight too.
trox roch
Así nomás quedó ....
klyana130
Alot of it is all HYPE to bring in the $$ pay4view profits they BOTH get.
Mango
You're into some weird shit, but god damn were you one of my favorite fighters to watch. Much love for De la hoya
Ch On
Hamed I just dont like you at all!
BossDK
how awkward is it to trashtalk with a translator?
valeria carolina torres
One word: MAIDANA... and say no more.
William Menjivar
hahahha my cat has left me bigger "slashes" than those knife wounds he talks about
GRIFFITH Femto
back when boxing was more brutal than ever
Jose Quinto
I won't say this in English . Pero te partieron l madre por hablador y no ser humilde. A Dios no le gustan las personas como tú. To God don't like people like you. You need to be Humboldt. Now you speaking Spanish man.
Electro Wizard
Seeing Maidana dry hump Broner was so satisfying
OrPhanTerio OOKillem
adrien the 2 inch boner
roman lopez
The Islam guy reminds me of Charlie lmao
Pope Francis
Why do most black people talk too much?