DUMBFOUNDEAD- GANGHIS KHAN


Download "Ganghis Kahn" and the OLD BOY JON album here: /> Video by: Brood Baby VFX by: David Wright-Spaner www.broodbaby.net www.davidws.com Steadicam: Ray Chin Beat produced by: Duke Westlake



theneedledrop
sick!
Damstraight68
Korean Jesus transformed in the Mongolian overlord Genghis Khan? This rapper so dope he crossin races
Real Dreamers Change The World
Wth? It's 2016 and I'm just finding this? People don't know what they should and shouldn't hype. Smh.
HelloMyNamelsBanana
If people werent biased towards asians he would've blown up already .
Malik C-C
I don't care how old this is. I'm glad I could find good music
sparda9060
"Shitty flows go where the outhouse is" lol a buckshot to all the crappy rappers in mainstream. lol
Scrubber Duckie
Literally when the beat hit at the beginning and he started off so intense it blew me back a bit I was like deeyum son
Steven Swan
This video- starts rapping right out of his sleep Cell phone- starts rapping right out of his sleep Brb-starts rapping right out of his sleep Cool and calm- starts rapping right out of his sleep
arthur Wulf
Why is this guy waking up in all his videos Lol
Lawrence Lui
Crazy that a new MV is made for a year-old song. That's forever in the hip hop world.
Nomuna Batbayar
I'm Mongolian and I approve lol
Eron
Too dope, deserves way more views.
iggyman91
THAT REDWINGS JERSEY THO
Bryan Herrera
I love that he uses references from high school english books we heard about from spark notes LOL
Confuzzled
Best song to blast in a car
Jr Ryder
Dumbfoundead is a Beast.. Genghis Khan
Yukibuni
Lmao I had my AP world teacher play this
Charlie
He changed it in Brooklyn For a Month... He had a line where he says "you can call me Parker cause I'm far away from Dumb"
KillaaFN
My house is on fire now, thanks Parker.
Tam Pham
Dope video edits on this piece, another great song. Some people didn't like Old Boy Jon because of the different style of songs, but DFD (well now Parker) is doing what he enjoys. Respect to his musical style
rachbee
I remember hearing this at the Watsky concert in April and I still love it so much omg
Na Hyun Kim
I need that bathrobe and those slippers. YAAS
Daphnee Nazon
The fact that you had the 25 jug of juice from my childhood just made me catch my life and then some lmfao
Jenny L
You weird..... but that's why I like you~
Tugsuu Gsg
The name is Chinggis not Genghis Or GANGHIS.
Davey Schley Jr.
dopppee dfd, not calling you parker sorry bruh
Scooter Mcgavin
Dumbfoundead 
Draco Arzaty
Now I know where Cole Bennett got his style of videos from gotta give credit to brood baby
Tony Fulford
Can we get a vid for "Damnit Duke"?? I think the world is ready now!! #Swimteam
PROJECT INSPO
Bump bump
SaxualTigre
This video is sick, but it was even better live!
DrLucas
too doooope
FatmanDD1
nice flow nice beat damn the feeling is good
Peter Hau
i love this man so so much xx
Verzi
Just saying, as a black guy.. this is one of my favorite rappers. Along with tonedeff. We really gotta expand our horizons, these dudes killing and they aren't black.
Kep Deep
Great song, i like the GANGHIS KHAN aspect of it as i have lyrics with GANGHIS KHAN qoute as part of the chorus
Hologram Ghosts
I'm emo and enjoy this
Paul Nguyen
I miss the old DFD, songs like "Are we there yet" and those little 30 second rap vids he used to do.. :(
Swoost
money stretched like dahlsim
Jayvee Entertainment
Im loving this track!!!
xXxDeWxXx
I can't get this song out of my head. It has been days and I just walk around rapping it
greta Lumbanraja
Most fave DFD's album <3 Still don't get it why he's so underrated
Gabbi B.
I just recently started listening to your music and i love it! God's video was awesome!
Nush Ra
hella dank
Sky
Kanghaskan
Tigre
This guy has some of the best cinematographers I've ever seen. All his videos are perfect.
Kjartan Oliver Róbertsson
I remember blowing my headphones out to your album when it dropped and Gangish allways got a little more love than any other track.. Thank you for this video!!!
Osiano Isekenegbe
So dope! I can't believe I'm just finding out about Parker/DFD.
CSON
Korean Abdul Jabar.
Pro Tenmo Player
*When 1% of your blood is related to Genghis Khan's*
lonetruthseeker
waaait a minute is the base a sample of Circular by Still Corners? because if so,very awesome
jametria kendrick
Roll up lil younging and you better know wat u doin !!!! #Truuuuue
Justin Baker
Anyone else notice that he sampled aquatic ambience from donkey kong 64?
joost1235
0:49 soul khan's last line against QP?
fournine
Forgot Dumb was so nice...
Moss Willow
This is hands down the best video by DFD right behind the 10 rounds video
colafass
He released this on my birthda... ... yay.
Temall
dope! one of my favourite songs on the album.
harrisric128
Second favorite track on the album. Love it
QuackSaysTheDuck
eminemish flow?
Jesus Flores
Wake up to a new Dfd video Now i go wake n bake ... and then watch this video again !
N-emi RO
this man is romanian approved! 💯💯🔥🔥
Zolboot Ganbold
Did you mean Genghis Khan?
hoan
this guy's so dope, glad i finally discovered him
EmpressAnn
Luv ur flow Parker and this video was turned up
Tunahan Özsoy
Diyoki ''Selamın aleyküm bilader ben Cengiz Han''
Spitty
This video is wild!! - Spitfire
GreggyAnt
I HAVE BEEN WAITING FOR THIS VIDEO FOR THE LONGEST TIME. YES.
orangeOHJAY
YEAHHHH YEAHHHH didn't even watch this shit and i know it's gonna be great!
Jake Ghost
was waiting for a video for this awesome song :D
Luke Holden
Idgaf what your name is bro. Just keep on doin your thing cuz you the best at it
space._.bunnies
Representing the korean flag💯💯 i dont see many korean rappers do that
Franco McMahon
Damn first song I ever heard from DFD back when Kinda Neat had him listed as Parker. Btw I recommend checkin out Kinda Neat. They also got Wax and Herbal T, and a FIRE Hot Sugar vid.
Rap God
Dumbfounded should be way bigger than he is, he is the dude!!!
adobogirl
Love you rocking the Redwings
HK Studios
Why aren't you mainstream, dude...
Mmp Kao
OOOHHH!! Thats why your voice and face where so familiar in all the other doumbfounded vids! Haha gangis khan
Klien Kirigaya
4 years later and I’m still listening to this song 😂😂 I love dumbfounded man 😂
Tomy Tran
A new music vid for an old song lol. Dope song but I never see any music on YouTube from DFD anymore.
ArshavinVanPersie
Why so fkn underrated, man??
Cameron Rowell
This beat sounds so familiar but is dope af Parker king 4 life
DubeeMcCheezy
Yes!!!!!! my wish was answerd  ur awesome bro
happy666
Camino Gang mannéeeeee
itsmuba
i am Genghis Khan too. Cuz i am from MONGOLIA
DubeeMcCheezy
that old lady is pimp doing the stanky hop!
KingZ Gaming
yo you kill every verse, keep up the great work!
Brodie Smith
This is too rad!!! come play a show in Tucson man!
Jorge Penagos
LLLLLLLLLLLLLRRRYYYRbRRRyYbBLOw1?><">::}{">?<
Daphnee Nazon
YASSSSSSSSSSSSSSS! I literally stopped studying when I saw that this was out and I don't regret it! I sang this song so damn much after your show that I swear my friends were going to kick my ass but as I say... CARLE DIEM lmfao! *twerks in excitement *
skump13
more videos and new music KHAN!!!!
EnkhjinE
wow at 1:57 pic of old mongolian capital
AlphaQSilly
I didn't know dumb was a Detroit Red Wings fan!
reyna martinez
❤ your music can't wait to see you next in February 😍🤗😊💋
Cyrus
Came Out Dope. Just a bit late. Keep up the good shit Parker
Skilp
Soy de argentina sos un capo !!!
professor-wiggle!
somebody make a lyric vid i need to learn the words faster!
Jon Jeremy
Incredible job Jed!!
Dionel
Dope!
ozzythe savage
I saw his battle with con and I had to find him he is lit af
이찬영
RESPECT!!!!