DPR LIVE - Right Here Right Now (ft. LOCO(로꼬), JAY PARK(박재범)) OFFICIAL M/V


Download videos:
medium

DPR LIVE - Right Here Right Now (ft. LOCO(로꼬), JAY PARK(박재범)) - [Coming To You Live EP - Title Track] _ Melon: />Apple: />Spotify: /> _ DPR LIVE Instagram: />Twitter: />Facebook: /> _ DPR Instagram: />Facebook: />Youtube: />Website: />_ A DPR PRODUCTION



Tags:
DPR LIVE LOCO JAY PARK 로꼬 박재범 디피알 라이브 라이브 RIGHT HERE RIGHT NOW DPR AOMG 디피알



undrgrndSeoul
When you hear 'aite cool' you know this be lit xD
Mark Williams
Jay, Loco and Live literally all did completely different shit and it managed to work so well together.
undrgrndSeoul
COMING TO YOU LIVE girl I so want to fly with you maybe die with you maybe drown with you right here right now girl I so want to fly with you just wanna die with you maybe go drown with you right here right now right here right now iite cool right here right now girl I so want to fly with you right here right now right here right now dang girl you got groove 너란 리듬에 춤을 추게 해 ay ay 너의 머릿결의 후 인내심 아예 없어지게 해 ay ay 반 걸친 카디건이 날 괴롭게 해 but you love it 난 너의 분위기에 취해 널 하염없이 탐험해 참 아름다운 밤 왜 하필 넌 악당의 타겟 내가 데려갈게 타지에 and its gon be a private party yeah 너와 나만 둘이 있을 곳에 고속으로 가자고 그리고 도착하면은 말해 줄게 그때 내 손을 잡아줘 shall we dance girl I so want to fly with you maybe die with you maybe drown with you right here right now girl I so want to fly with you just wanna die with you maybe go drown with you right here right now right here right now iite cool right here right now girl I so want to fly with you right here right now right here right now 우리 사장님들 덕에 높아진 눈 그럼에도 불구하고 그럼에도 불구하고 고개가 위로 들어진 듯 해 기준치를 훨씬 넘어버린 높이 목이 부러져 눈이 마주치는 순간엔 나의 모든 이성이 무너져 내 앨범 coming soon 이라 말해 하지만 너는 지금 바로 듣고 싶대 난 한 치의 망설임도 없이 okay 너라면은 right here right now girl I so want to fly with you just wanna die with you maybe go drown with you right here right iite cool right here right right here right right here right right here right now 하늘보다 높이 날라가고 싶으면 baby come mess with the one that’s the flyest in the building 내 옆에 붙어있으면 인생이 바뀌어 baby 난 너무 내 멋대로 살아 I need you to change me 옥상에서 봐 뻥 뚫린 곳이 너랑 어울려 시원하게 웃어줘 한잔하면서 girl pour up pink Rose in your glass 지금부터 girl 너와 나의 새로운 시작이야 baby 기대해 girl I so want to fly with you maybe I’ll die with you maybe drown with you right here right now girl I so want to fly with you just wanna die with you maybe go drown with you right here right now right here right now right here right now girl I so want to fly with you right here right now right here right now
Gamgyull
who is this guy he gets the hottest rappers to feature him in his first official album
Aiber Lane
No one ever seem to talk about the cinematography in videos unless it's to criticize. Well not me. I thought this was gorgeous. So many Korean videos, mostly hip hop videos, just throw in every random effect they can because it looks cool. Nevermind if the effects mesh with the lyrics and tone of the song, nevermind if they even mesh with each other. But everything was cohesive here. The monochrome lighting and staging were simple but effective. The smoke, the curtains and the fire (the only thing in color) were the perfect touch, adding drama without being melodramatic.
farhahxoxo
when the music suddenly change to welcome jay freaking park and he be bless us all with his melodic voice with the sound of piano in the background. wow.
♔KPOP BOSS♔
Jay Park's part is my favorite lol.
coconut
The most badass videos to suit some really hot tracks (with some spicy features). I'm definitely a fan of DPR LIVE at this point
Andika Adi Purnama
dpr uploaded this when i was having sexy time with my girl, well she can wait
Waifu
I FKS WITH YOU ,LIVE. I REALLY DO
chaparo1234567890
if I see jay park I click
BrieAction
Bruh this shit is really good. Damn I can feel this will be my new Bop.
ChiChi Appio
so glad Jay sang on this track!!!! took it to another level than if he had rapped
Drunk Panda
DPR and jay park are some of my favorite artists, i already kknow this is gonna be lit af
Deyan
Man, I am SO PROUD of LIVE. I've been following Dabin for a long time now, have seen DPR become the powerhouse it is today and it's just blowing my mind how far y'all have come. The sky's the limit!
Huli X
Man DPR LIVE, LOCO, AND JAY PARK!!!🔥💯 Got me shook!😩💀 Dame that girl tho she was fine!🙌🏼💯
ɓʆմε ṽεʆѵεէ
DPR LIVE IS FRESH AF, JAYPARK IS SEXY AS HELL AND LOCO GOT ME FALLIN 💖💗💞 DAMN THIS IS SOME GOOD S**T fresh beats is what I needed today Thankyou #blessed 😄👏👏👌🙏🙏
Gabriela Yovita
LIVE LOCO AND JAY PARK IN ONE SONG?? MERRY CHRISTMAS
은정훈
로꼬한테서 갓디보가 잠깐 떠오른건 나뿐이냐
Min Yoongi is my air
People i know that y'all like Jay Park but really it is so disrespectful to only comment about Jay Park when it's not even his song. Jay Park is just FEATURED. The songs is LIVE's so please stop being disrespectful and comment even about him etc. I agree 100% that Jay Park did an amazing job in this song but this song is LIVE's. This song is amazing and LIVE is an amazing rapper so give him the attention he deserves. This is just MY opinion. If you don'z share my opinion then please just ignore this comment.
Azumi
This was great collaboration and Christian Yu directed this mv right,he's making a great name for himself cus he's so good at what he does,awesome mv and song,love it all > O <
Aishah
jay park, king of khh, king of krnb king of the music industry
dani l2ae
This was fly as hell, especially Jay Park's part! 😩
zenith rebel
Is it Live's thing to "iite cool" before he starts his rap cos I heard it like 3 different song i think.. aight cool
Yajaira Moran
everyone here for jay park but honestly live killed this
ELF forever
*ALL AOMG MEMBERS ARE REALLY THE COOLEST GROUP THEIR RAPPERS THE VOCALS THE HIP HOP PART AND JAY SLAYING AGAIN Singing rapping dancing Perfection.
Jada Baby❤️
Jay park's voice is a panty dropper 😍😍💦
김메롱
나만 로꼬 랩 뿌러~~져 이부분 맘에 안드냐
ace's number one fan
oml first dean, then crush, now jay park and loco god blesssss
Jenni Rodriguez
When Jay's part dropped, I looked up and thanked God for his existence *cries* *i wasn't ready*
Markanthony Ezeh
Who's DPR? I just saw Loco and Jay Park so I clicked cos it was in my recommendations
classeychicforever
I have never clicked on a notification so quick.This was great!😍
차리나
when they slow the ish down fow Jay *bodyrolls
TamanSeri Nibong
just hear this song make m want t bang my head. ....;))
Isabella Richardson
damn this is a masterpiece. musically and visually.
Capricorn Pisces
I can't believe I see Live with Jay Park. He officially made it. Amen.
Ho Choi
영상 너무 멋있다 진짜
WeAreBTStrash
Damn this shit flames 🔥
k squared
I love that JP singing rap style and loco's flow!!!! good song...need to check out Live more...
lala
AOMG up in this bih 👀 dope ass song! On repeat already 🔥
Smiley Face
Jay Park is the best part of this whole video/song
Epikblaznist
When I saw it said Jay Park I insta clicked, when I saw it said ft Loco, I major fast insta clicked. Lit. ^_^
iGOT7 problems, But you got no jams
Just finished shoveling. There's a crazy storm outside right now. This is just what I needed, something fire 🔥#lit
Marie Linke
the song is awesome but Jay is slaying 🔥🔥🔥🔥 i love him so mutch , his voice is so beautiful , so amazing this man ❤🔥🔥🔥🔥🔥🔥
mohammad alaa
i replay jay park part like 20 times this dude is amazing
hunohlulu
Live featured Dean and now Jay Park and Loco! my life is complete
Leooo Queue
NOW J PARK?!?!?!?! JUST MISSING KEITH APE AND DIE IN PEACE
Jiminie Trash
I originally came here for Jay and loco💖 but the other guy is pretty lit too🔥🔥
Tiffany Luyen
I've never heard of Live BUT NOW IMMA LOOK INTO HIM !!!! LIKE DAYUM DIS SONG IS THE SHIET !!!!! 👌🏻👏🏻👏🏻
Kittensempiternal
i clicked fast because of jay park and loco
• xxxjuneya •
Ian, please make it available in spotify. I can't find DPR there so pleaseeee 😭
Lam Hoang
I see AOMG, i click.
Kenny Nguyen
Jay park😩🤤🔥every thing he sings in is killer
한여신
i got goosebumps when Loco started to rap. mygoonezz
Tiara R
DPR and jay got me feeling some kind of way as always 🙄💕and LOCO over here slaying my life with them rapping skills😇💕
Psw Insider
jay parks voice though so hot omg like 😍😍
Suga Unicorn29
Jay park is 😝👅 and his voice is 😍😝👅💦
music Dance
Jay Park part tho😎😎😍😍😍😍😵
LIVE trbl
나오는곡마다 너무좋다
Hunter Hidalgo
when does the ep drop
Mai Lor
whoever disliked this... cash me ousside, howbow dah????
majo rv
I really like loco's part a lot, maybe is his flow? Idk but is very good
syfqh trbl
Idk how to express myself at jaypark parts, im just shook, he killin it! My replay button is broke. Alright lets talk about LIVE Music Video (laputa, know me, rhrn, thirst, god bless) really damn aesthetic, the visual, the landscape, seem so simple but its not and the vibe is so good.
jungkookismylastname
Live's "alright, cool.." , Loco's "uri sajangnim..." and Jay's turtleneck and high note will be the death of me <3 <3 <3
aisyah margana
DPR's awesome LOCO's so cute Jay park's so hooot love it<3
Michele Cha
jay park never disappoints
hümeyra
i'm a simple person. i see jay park and i click.
Adrienne C
*sees jay park* wow it's my favorite song
Camille Johnson
when jay came in i almost passed out
multifandomer 22
thumbs up for anything jay park related but seriously this song is dope !
Sasha S.
You keep this up, everyone's gonna be knowing who Live is by the end of 2017. Like fr, I feel bad for anybody who hasn't discovered Live yet. Idk how they're living their lives (no pun intended) without knowing about this perfection
Muhd Syahmi
Jay park lines is straight flamesssssss
가사
COMING TO YOU LIVE girl I so want to fly with you maybe die with you maybe drown with you right here right now girl I so want to fly with you just wanna die with you maybe go drown with you right here right now right here right now iite cool right here right now girl I so want to fly with you right here right now right here right now dang girl you got groove 너란 리듬에 춤을 추게 해 ay ay 너의 머릿결의 후 인내심 아예 없어지게 해 ay ay 반 걸친 카디건이 날 괴롭게 해 but you love it 난 너의 분위기에 취해 널 하염없이 탐험해 참 아름다운 밤 왜 하필 넌 악당의 타겟 내가 데려갈게 타지에 and its gon be a private party yeah 너와 나만 둘이 있을 곳에 고속으로 가자고 그리고 도착하면은 말해 줄게 그때 내 손을 잡아줘 shall we dance girl I so want to fly with you maybe die with you maybe drown with you right here right now girl I so want to fly with you just wanna die with you maybe go drown with you right here right now right here right now iite cool right here right now girl I so want to fly with you right here right now right here right now 우리 사장님들 덕에 높아진 눈 그럼에도 불구하고 그럼에도 불구하고 고개가 위로 들어진 듯 해 기준치를 훨씬 넘어버린 높이 목이 부러져 눈이 마주치는 순간엔 나의 모든 이성이 무너져 내 앨범 coming soon 이라 말해 하지만 너는 지금 바로 듣고 싶대 난 한 치의 망설임도 없이 okay 너라면은 right here right now girl I so want to fly with you just wanna die with you maybe go drown with you right here right iite cool right here right right here right right here right right here right now 하늘보다 높이 날라가고 싶으면 baby come mess with the one that’s the flyest in the building 내 옆에 붙어있으면 인생이 바뀌어 baby 난 너무 내 멋대로 살아 I need you to change me 옥상에서 봐 뻥 뚫린 곳이 너랑 어울려 시원하게 웃어줘 한잔하면서 girl pour up pink Rose in your glass 지금부터 girl 너와 나의 새로운 시작이야 baby 기대해 girl I so want to fly with you maybe I’ll die with you maybe drown with you right here right now girl I so want to fly with you just wanna die with you maybe go drown with you right here right now right here right now right here right now girl I so want to fly with you right here right now right here right now
XXXTANGTACION
why isn`t DPR Live on Spotify anymore?!? Does anybody know? Ps: sorry for my spelling, I am not that good in English
Nat alie
Jay Park got me Jay Shook 😱
lucky Park
역시 jay park swag
Kpop Kolorado
👏👏👏#ChristianYu #DPR 👏👏👏#AOMG 👏👏👏 #RightHereRightNow👏👏👏
lookmee mora
I freakin love Jay Park but damn Loco was killing it
Daniela 🙃
live never let's me down I swear!! the visuals are great as always I freaking love DPR,, I love all of this!! Jay and Loco also killed it, I just. . . I'm in shock with how amazing this was.
Karim
JAY PARK PART IS LIT THOO
Cecret M
I don't know who this guy is but he has been slaying my life 1 note at a time lately with all these bangers <3
KimchiTacosxx
This was aesthetically pleasing, dayum 😍 always fire 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
pinkstrawberry
oohhh all my daddies in one song 💕🔥
Sophia Kim
What a time to be alive. The beat is subtle yet sooo good 😍👌🏼💕 DPR you're killing it
Neslihan Derya
when i saw Jay Park i started fingerling before the video even started lol and when it was his part i was screaming...
Mai Naji
I see DPR LIVE I click, I see Loco I stay, I hear Jay Park I twerk
Risa K.
I'm here for all three artists, not just one. Amazing to see them do a song as great as this together :)
Taesmittens
I am totally stanning LIVE
Daphnee Nazon
LIVE KEEP IT COMING BOO! I MIGHT BE EDGELESS BY THE END OF IT BUT ITS WORTH IT! YOUR MUSIC IS LIT!
MochaMocha
When Jay Park came in and blessed us all with those vocals Great work DpR
xTenshiAi
when jay park sang the hook omgggg
Andrea Gomez
it sounds a little like simon d, are they idols or just rappers? i don't unterstand well the difference between idol and normal singer and rapper. It's so good!!
ADAM GENESIS
whoever disliked this you better get ready because I'm coming for you 😡
merry pajamas
I'm the man I see Jay Park I click
NowHaneefa 707
Jay just slayed in this video ❤️👏🏾
Debh Kim
EITAAAAAAAA JAY PARK, LEVEI UM TIRO DESE HOMI SELOCOO
4D Whalien
dpr never disappoints. visuals are always on point...amazing.
Oscar Mendoza
DPR killing it Live is coming with alot of music lately
Wildan Ade
DPR x AOMG 🔥🔥🔥🔥
sleepclubcaptain
me: man i should finally study Scott : *shared a post* DPR: DPR LIVE RIGHT HERE RIGHT NOW LOCO FT JAYPAR- BYE